Tökéletes fehérjeital, reggeli és ebéd gyúrósoknak

írta KJ 13 253 views0

Ínycsiklandozó ízek és tömény izomépítés. Nincs mit ragozni: kattints, aztán irány a konditerem és a konyha!

A cikk még nem ért véget, lapozz!

Tökéletes fehérjeital, reggeli és ebéd gyúrósoknak1. A tökéletes reggeli

  • 4-6 tojás
  • 2 banán
  • 1 alma
  • 1 müzlistál zabpehely tejjel

Amit tartalmaz: 600 kalóriát, 45 gramm fehérjét, 60 gramm szénhidrátot és 10 gramm zsírt.
Miért ezeket választottuk ki? A tojás, ami minden testépítő kedvence, egyszerűen emészthető fehérjét nyújt.

A banán és a zabpehely energiában gazdag szénhidrátokat juttat a szervezetedbe, az alma pedig fruktózt tartalmaz.

Ha nehezen szedsz fel izomtömeget, akkor válassz zsíros tejet a zabpehelyhez, és keverj hozzá fehérjeport! Ha fogyni akarsz, akkor érdemes csak a tojás fehérjét megenni, illetve a banánt kicserélni egy pohár eperre. Mindezzel magában már 80 kalóriát elhagysz!

A cikk még nem ért véget, lapozz!

Szólj hozzá!