Ne éhezz! Vacsoratippek fogyókúrázóknak

írta Szabó B. 5 475 views0

Bármennyire is furcsának tűnik, már egyetlenegy étkezési szokás megreformálásával is beindíthatod a fogyást. Ha „átalakítod” a vacsorádat, akkor persze nem fogsz azonnal tíz kilókat ledobni, de ez is bizonyítja, hogy különösebb megerőltetés nélkül ugyancsak le lehet adni a felesleg egy részét.

A cikk még nem ért véget, lapozz!

Ne éhezz! Vacsoratippek fogyókúrázóknakCsökkentsd a szénhidrátot!

Elsődlegesen azzal rontjuk el a diétákat, hogy napközben alig eszünk valamit, ám így pont estére leszünk farkaséhesek, márpedig ekkor kellene a legkevesebbet magunkhoz vennünk. Tehát az első és a legfontosabb szabály, hogy a szervezetednek szüksége van szénhidrátra, de csak és kizárólag délelőtt, hiszen így napközben fel tudja dolgozni.

Ez azt jelenti, hogy ebédre már csak olyan ételt ehetsz, ami nem dúskál a szénhidrátban, viszont lassan felszívódó változatokat azért tartalmaz (pl. rozskenyér, barnarizs, durumtészta). A vacsora során már ezt a mértéket is érdemes csökkentened, főleg akkor, ha a tervek ellenére nem sikerült maximálisan tartani az alapelveket.

A cikk még nem ért véget, lapozz!

Szólj hozzá!