Így él(het)nek meg flottul a csajok csupán a vlogokból

írta KJ 2 227 views0

Még, hogy a csajok nem találják a helyüket a világban! Tudtad, hogy egy YouTube-csatornával százezreket, sőt milliókat lehet keresni? De még alacsony nézettség mellett is tízezrek ütik a markodat, ha eredeti tartalmat töltesz fel. Íme, néhány magyar lány, akik a videókkal – és a pasijaik megalázásával asszisztálásával jó pénzt keresnek a neten (na de nem úgy!).

A cikk még nem ért véget, lapozz!

A YouTube 2007-ben vezette be a partnerprogramját, csak kevéssel azután, hogy a Google megvette a videómegosztó-portált, és azon felbukkantak az első hirdetések. A kitűzött terv az volt, hogy megtartsa a YouTube a piacot uraló helyzetét, ezért a hirdetésekből származó busás bevételek egy töredékét megosztotta a tartalmak gyártóival, vagyis az eredeti videók feltöltőivel.

Az alapvető gondolat az, hogy akit kiválasztanak a partnerprogramba, annak a videói alatt megjelenő reklámok bevételének kevesebb mint a felét (45%) megtartja az oldal, a többit megkapja a csatorna gazdája. Mit jelent ez forintban?

Ezen oldal alapján a feltűnő reklámoktól függően 22 ezer ft/1000 megtekintés az alapvető, de ennél jobban is lehet keresni.

Így él(het)nek meg flottul a csajok csupán a vlogokból

Egy netes leírás szerint:

A partnerprogramba úgy lehet bekerülni, hogy a felhasználó eredeti tartalmakat tölt fel a YouTube-ra, amelyeket sokan megnéznek. Nem is feltétlenül kell jelentkezni, ha ez a kettő megvan, a videómegosztó előbb-utóbb magától is levelet küld, hogy »mivel sok pénzt hozol az oldalunknak, most örömmel visszaadunk belőle valamennyit.« A rendszer a Google már kipróbált hirdetési megoldására, az AdSense-re épül, ami már kiforrott, aránylag csalásbiztos szisztéma: az ember megadja a számlaszámát és a postai címét, utóbbira küldenek egy PIN-kódot, amivel hitelesíti, hogy ő valóban az adott YouTube-csatorna gazdája, és már dől is a pénz!

Nos, erre a lehetőségre csapott le több magyar csaj is, akik a külföldön már jól bevált sminkelős videókat izzították be. Ezek közül számos csatorna és videó is rendesen befutott, több tízezres és százezres nézettségeket produkálva (nyugodtan ki lehet számolni gyorsan, hogy ez milyen szép jövedelmet is hozhat).

Nézd meg a videót, hátha érdekli a csajodat (több mint 2 millióan látták már!):

Ezek az oldalak valóban népszerűek. Egy magyar csajos oldalon (bizony érdemes néha tájékozódás végett ezeket is megnézni a net szürke zugaiban), melyen az egyik vlogról írtak, a következőket fogalmazták meg:

Noha személy szerint jobban szeretem az írott blogokat, mint a videósokat, az egyik kedvencem az XY vlog (nem szeretnénk reklámozni a vlogot – szerk. megj.) Sokáig azt hittem, hogy egy magazin, szerintem a mai napig sokan ebben a hitben élnek. Személy szerint imádom a blog mostani külsejét, de ami ennél is fontosabb, hogy nagyon jól tud írni – szerintem azok közül, akik blogolásba fogtak ő az egyik, akinek csak ámulok a szókincsén. Látszik az, hogy érti, miről ír; tagadni sem tudná, hogy szeret tanácsot adni, emellett irigylem azt, hogy sok olyasmiről is mer írni, amihez valószínűleg én sosem vennék elég bátorságot. A magyar blogok közül ők csinálják a legjobb videókat – ezen nem illik meglepődni –, szó esik az új trendekről és termékekről és persze XY gyönyörű »oroszos« sminkjei is feltűnnek időnként.”

Igen, csajos az egész, de tartsd észben, ebben komoly pénzek vannak. Vedd például szemügyre ezt a videót, amelyben a hölgyet éppen a barátja fest ki. Peti például azt ígéri, „ha valaki azért jött ide, hogy egy jót nevessen, az most csalódni fog.”

Ha csak a legolcsóbb reklámbevételekkel számolunk, akkor ebből a vidiből akár 150 ezer forint üthette a készítők markát ez idáig. Nem rossz, ahhoz képest, hogy csak kifestette a barátnőjét, nem?

Ezt is olvasd el (kattints ide)! Ha normális karriert szeretnél, ezen változtass, amíg még lehet

Ha pedig nemzetközi vizekre evezünk, akkor nézd meg ezt az – egyébként teljességgel értelmetlen és buta „csókolózás-kihívásos csajos-csávós videót”, amit majdnem egymillióan néztek meg:

A leghaloványabb reklámtarifákkal számolva is legalább 2 millió forintot kaphatott a boldogan smacizó párocska – nem rossz egy csókért, igaz? Természetesen számít az is, mennyien klikkelnek a videó alatt, ill. a csatornán megjelenő reklámokra, de talán megéri kipróbálni egyszer a vlogolást, hátha beválik! Hajrá!

A cikk még nem ért véget, lapozz!

Szólj hozzá!