5 ordas nagy hiba húzódzkodás közben, amit ne kövess el!

írta KJ 9 405 views0

A jó öreg húzódzkodás a legelfogadottabb és leggyakrabban használt gyakorlat a hát és a váll megdolgozására. Első ránézésre azt hihetnénk, hogy nem is nagyon lehet elrontani, azonban ha jobban beleássuk magunkat a témába, akkor az alábbi 5 gyakori hiba rögtön szemet szúr. Lehet, hogy te is elköveted ezeket?

A cikk még nem ért véget, lapozz!

5 ordas nagy hiba húzódzkodás közben, amit ne kövess el!1. Túl nagy lendület

A nehéz mozdulatsoroknál automatikusan „csalni” próbálunk, így kíméljük ösztönösen a testünket az extra terheléstől. A húzódzkodásnál több igen kreatív módszert is bevetünk – nem szándékosan –, hogy könnyebben lehessen elvégezni a gyakorlatot.

Az egyik ilyen hiba a lábak, a felsőtest és az áll előre és hátra mozgatása, hogy lendületet szerezzünk a kar felhúzásához. A térd mellkashoz emelése is hasonló csalásnak számít, ahogy az is, ha az ember rögtön „visszadobja” magát kiinduló pozícióba a gravitáció segítségével.

Az igazság az, hogy erőt kifejtve kellene lassan visszaengednünk magunkat.

A cikk még nem ért véget, lapozz!

Szólj hozzá!